Sider

tirsdag den 20. april 2010

Bare endnu en passion!


Keramik er fantastisk - smuk i deres form og glasur. Efter min mening små kunstværker.
Jeg har samlet over en lang periode og ingen af dem er købt dyrt, men alle små fund med deres ejen historie. Jeg går i sær efter HJORT, ESLAW og en trekant med tre fisk (som jeg ikke helt ved hvad hedder) Jeg ville også gerne have nogle gamle Kähler, men dem falder man kun yderst sjældent over billigt -og hvis du gør KØB, KØB!
Fornyligt har jeg fundet de vaser, der på billedet, er brunlige. Super skønne. De er af keramikeren Connie Walther og da jeg havde lavet en lille Google research, fandt jeg ud af at de er i høj kurs.... Jubii et ægte fund! -Nå' de kommer nu ikke til at pryde i min stue, da jeg gjorde fundet under en opkøbs tur til butik Fru Tange. Men det er nu også helt OK og jeg håber de vil blive købt af en passioneret keramik-tosse som mig.
Håber min keramik passion kan smitte lidt/ smil