Sider

fredag den 10. september 2010

efterårs garderobe #1

 Eefterårs garderoben til Frida er ved at tage form, symaskinen brummer og dankortet gløder. 
Der er noget ganske særligt som jeg må videre bringe budskabet om. Mormor.nu -jeg har været den heldige ejer af flere ting fra dem, det skønneste babysvøb, sidst år en lille lilla cardigan med korte ærmer og i år har jeg købt vesten, du kan se på billedet, elefanthue og vanter. kvaliteten er fuldstændig fantastisk og pasformen er super -jeg har aldrig oplevet en elefanthue der sad så godt (og det sagt fra en mor der elsker huer og begge børn, hvert år har haft utallige modeller). Der til kommer den kærlighed der er lagt i hver ting, det er mormødre over hele landet der strikker og hver styk tøj kommer med en label med underskrift fra den mormor der har strikket det pågældende stykke tøj!! -Brevet der var vedlagt pakken var meget personlig og med vaskeanvisning til præcis det tøj jeg havde købt. Bare hele vejen igennem en go oplevelse og jeg lover det er bare skønt at i klæde sin lille guldklump i noget så blødt og fint.

Mormor. nu er det lækre og unikke som jeg elsker, men jeg holder også meget af COS børnetøj - priserne er rigtig rimelige og jeg kunne købe hele kollektionen, men nøjes dog med denne cardigan, læg mærke til den fine detalje på ærmerne...er det ikke fint! spænderne er vi storforbruger af, de forsvinder løbende men når 2 stk. koster 15,- ja, så er det jo bare at købe en bunke og fylde op jævnligt, smil !  .. OG OG gode nyheder til jer på den anden side af bæltet -COS åbner snart i Århus.

Go' efterår shopping til dig,
Hvad er dine yndlings mærker til børn?