Sider

mandag den 20. september 2010

en skæv pels

dette skulle have været et indlæg om en lækker lille pelsvest til Frida.... jeg havde en lille rest kanin liggende, som jeg da lige kunne sy om!!!
nogle gange er virkeligheden ikke som man tænker og dette indlæg bliver i stedet en advarsel!
først klippede jeg dyret i små firkanter...behøver jeg skrive at der var hår alle vegne... derefter prøvede jeg at sy dem sammen igen....hvilket var et helvede....behøver jeg understrege hvor meget hår der kan komme ud af sådan et lille stykke!!! da jeg havde færdig syet jordens mest skæve vest, var det mindst lige så håbløst at sætte kantebånd på.
Så tænker du lige som jeg...så lad være...glem det..

-hummm hvis hele sandheden skal frem, er jeg vist også lidt bitter, jeg syede sammen med min sy veninde, som havde en rest rævepels. Lines proces' var lige så øv som min og der var ligeså meget hår, MEN det var noget nemmere at sy i ræven (undskylder jeg mig med i hvert fald...smil!) og resultatet er blevet det hele værd, den er super skøn og hendes Karla, bliver en lækker lille godte i sin ræv...ØV!