Sider

torsdag den 2. august 2012

Souvenirs

...elsket eller hadet?









































Lidt om souvenirs, eller måske nærmere det at indrette sit hjem personligt med ting man holder af. Jeg har  skrevet om det før, men det er det ved indretning jeg finder vigtigst. De ting der giver personlighed, men også det der gør dig glad for dit hjem.

Her er souvenirs en af de ting/ elementer man kan bruge, de ting vi sikkert alle har slæbt hjem og som bringer tankerne tilbage til dejlige minder.
Det behøver ikke at være af den kitsch slags, som et pink Eiffel tårn med diamanter, smil, men også bare små postkort til at hænge op eller andre små ting.

Jeg har et skærebræt med hjem -lagde du i mit sidste indlæg om Paris mærke til at alt maden var serveret på skærebræt? lækkert ik'?
En stol er også kommet med hjem, måske er det ikke mange der har stole med hjem, men jeg er sikker på  i alle noget med i kufferten, der kan gøre jeres hjem personligt -brug dem, lad dem ikke havne i et skab!

Jeg ville elske det, hvis du ville skrive hvad du har haft med hjem??